05 maj 2011

Mellan lub och dub

Mitt hjärta har haft en dålig dag i dag. Det är säkert bara för att jävlas med mig, eftersom jag var dum och råkade nämna vilken opålitlig puls jag har för sjuksköterskan som tog blodproverna i går... ^^ Somliga straffar Gud med detsamma, hmm? Hoppas att det jämnar till sig till i morgon. Det är inget kul att inte kunna vara riktigt fokuserad för att man hela tiden väntar på hjärtslagen som kommer alldeles för sällan (och framför allt tar alldeles för lång tid på sig. Mellan tu- och dunk, liksom. Mellan lub och dub.)

Photobucket

Den enda bild på ett hjärta som jag visste att jag hade i datorn. Nice huh? ^^ Snett scannat och allt, men det lät jag vara. Det är väl lite av tjusningen? Bildfilens egenskaper säger 2007, så senast då är den gjord, sannolikt tidigare. Jag minns bläckpennan. Den hade jättesmal udd med lock, inte som man klickade fram, och den kom från ett hotell vi bodde på i Thailand.

Godnatt :3

Inga kommentarer: