02 maj 2011

Söndag rakt igenom

I dag har varit en riktig söndag. Jag sov till 11, åt frukost och gick och la mig igen och läste. Vi åt ingen lunch utan fikade i stället vid halv tre - drack kaffe, åt mandelskorpor och chokladbegär och pratade innan mamma och pappa återgick till sina sysslor och jag återgick till mina icke-dito. Vi åt middag och efter det övningskörde jag med pappa och var sedan på ledarmöte i scoutlokalen (de enda två vettiga sakerna jag gjort i dag). Riktigt värt ändå måste jag säga.

Jag ska tipsa om en spotifylista med riktigt trevlig musik, nämligen från TV3:s Pluras kök! Jag har aldrig sett programmet men gissar att de spelar mycket bra låtar där. Eller så är det ett fult pr-trick bara. Men fin och blandad musik är det! ^^

Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt :*

Inga kommentarer: