24 juli 2007

Fjällen & Gällnö

Party!

Nu har jag varit i fjällen några dagar, typ paddlat kanot, promenerat och varit social. Pappa har provat sin nya bilnavigator som fungerar alldeles ypperligt bra! Efter två sekunder i bilen hördes det ur högtalarna "kör rakt fram 650 m, sedan sväng höger", och vi ba Yeah. Så det fick vi stå ut med nästan hela resan, party! Den kände inte till den ganska nya vägen utanför Uppsala, så enligt skärmen var vi på väg ut på åkrarna och GPS:en bad oss att göra en u-sväng xD Vi stannade till på IKEA i Gävle och köpte sängar till mig och Pelles rum i fjällen, så vi fick ett extremt glassigt och stort paket ovanpå biltaket.

Imorgon ska vi förmodligen vara med några kompisar hela dagen, så därför håller jag nu på och packar inför scoutlägret. Jag äger på det! Har grymt mycket grejer som jag försöker lyckas pressa ner i en ny ryggsäck (som jag fick vid mellandagsrean på Team sportia i julas) samt pappas lilla. Yeah!! Jaja, det löser sig väl. Cc var här tidigare idag och fixade låtar med mig till läger-CD:n, problemet är bara att låten vi fick som hette "What I've done" av Linkin park, i själva verket var en helt annan låt av dom - något som grovt problematiserar hela grejen, eftersom jag knappast orkar sätta igång Limewire igen - med vår extremt sega dator tar sådant sjukt lång tid.

Men jag är så otroligt taggad på scoutläger!! =D

PUSS <3<3<3

Inga kommentarer: