06 juli 2007

Det går bra nu

Party, Erik kom inte men vi har haft jättemysigt ändå. Lyckligt att Cicci är hemma igen :D Hon har skrivit en fin ny text till Stina's kyckling-reklamen "på torsdag är det ärtsoppa, på lördag är det fest" eller hur den nu är. Jääh.

Blev lite orolig när jag kom tillbaka till datorn och "Big D baba" hade skrivit till mig, sånt brukar i allmänhet mest röra sig om "maolin" eller något annat trevligt. Den här gången var det bara "hej älskling", och jag orkar knappt bry mig längre. Skriv vad ni vill, nu slipper jag er i vilket fall.

Haha, det här kommer låta så grymt fjortis (vilket i och för sig skulle passa väldigt bra in då jag är fjorton år) men jag längtar seriöst efter att få festa! Inte typ däcka i ett dike utan bara få umgås! Det var länge sen (känns det som) man fick tillfälle att träffa många personer samtidigt eftersom de flesta är bortresta någon gång under lovet. Jag saknar umgänget och kompisarna, en burk cider och kanske en eld - bara att få vara tillsammans.

.... Men såna tider kommer ju tillbaka. LÄNGTAR TILL GYMNASIET!!! Haha, det känns knappt som jag har tid att njuta av lovet, jag längtar så till att få träffa nya människor. Man har blivit så utled på så många personer i gamla skolan, så trött på alla tråkiga kommentarer och att alltid behöva vara rädd att bli fälld i korridoren när man passerar en bänk med några av de värsta killarna, att det känns som om det inte kan bli värre. Och som jag har längtat! Efter att få starta om på nytt... Så underbart.

23:54

-- * -- ........... :D


Hm. Imorgon ska jag i alla fall åka till Nautiska! Pallade inte göra det idag; vi var i centrum men sen efter lunchen verkade vädret så opålitligt att jag tappade sugen och stannade hemma och läste istället =P Men imorgon! (man jana) Och jag ska hitta den där förpicklade (älska adjektivet xD) marwin-t-shirten som håller på att utgå =/

LYCKLIGT :D

Tänkte nog gå och slagga nu, pusselipussel på er. Godnatt!

Inga kommentarer: