02 juli 2007

Fotograf

Idag har jag lekt fotograf hela dagen:D

Känner att min och Cc's t-shirt ägde hårt, den blev typ mörkgrön med turkosa ringar istället för vita. Jää! Mina skor fick också en intressant lite flammig touch, med små spännande stänk av ljusblått. För att låta diplomatisk.

Under dagen har jag, förutom att vara med Cc, gjort följande:
  • Träffat Lennart i centrum (då var Cc med)
  • Ätit varmkorv till lunch
  • Varit vid Elfvik med far + hund och badat
  • Ringt Kajsa, hemkunskapsläraren (inte för att fråga vad hon har för planer inför semestern eller liknanade)
  • Varit på middag hos några kompisar med en jättesöt dotter

... Det var i stort sett allt. Känner att jag har extremt grov damp på Kajsa efter det där jävla betyget! Okej, det känns inte särskilt bra att blogga om andras problem och därför ska jag inte prata så mycket om det, men det är jävligt dåligt av henne att lova att ringa och sen inte göra det. Till exempel. DAMP.

Aja, lilltjejen hos paret vi var hos var i alla fall grymt söt. Har såklart knarkat kamera hela kvällen, har otroligt fina bilder på henne. Ännu en punkt till min näst intill oändligt långa lista över tänkbara yrken; barnfotograf! (I övrigt finns där alternativ som läkare, lärare, idrotts-någonting, tecknare, musiker, fotograf, dagisfröken, djur-någonting osv... haha told ya so, oändlig.)

DAMP!?!?!!?! Skulle bara lyssna på en grej i Mediaplayer, och när jag ska stänga ner den har någon såklart ändrat till den lilla skitskumma rutan utan blå kant däruppe, så när jag trycker på krysset stänger jag hela tiden ner massa andrag grejer, och min mega-uppladdning av foton till bdb via Java gick nu åt helvete och jag måste börja om!! DMAPDAMPDAAPMDAPMDAPDMAPDMAPDMAMDAPRMDAPRDMAMDE!PWemq.kjerh12!!!!!"! CPCPCPCPCPCPC, det här var inte alls kul. (tur att jag i alla fall har hela natten på mig :'/)

och vad är det för jävla "servern hittades inte"?? Jag blir så sjukt jävla lack på vår jävla dator ibland! Den är helt stört seg, det kan ta typ fem minuter från att man trycker på Logga in tills att man kan göra något bara för att den måste ladda sån jävla massa skit, hela tiden när man håller på med den är den också sjukt långsam och jätteofta hittar den inte servern eller till exempel "programmet har stött på ett problem och måste avslutas. error: unknown" eller något. JÄVLA SKIIIIIT!!

När jag får råd ska jag skaffa en egen dator (med till exempel Word) där jag inte ska ladda ner någonting utan bara ladda in musik från en musikspelare, och jag ska ha den bara för mig själv och inte installera en massa skit, och den ska fan bete sig som jag vill!!!!

...Suck. Jag är för trött för sånt här! Jag har ont i ryggen, orkar ingenting, fuck it.

EXKREMENTAVKOMMA!

(kändes i alla fall lite bättre)

Jag får väl ladda upp fotona imorgon istället. Det kommer kännas grovt mycket bättre så... suck. Dessutom känns det fett segt att tröjan blev för mörk för att kunna skriva på! Vi får väl göra en ny.... FUCK.

Sov så gott alla barn som är lyckligare än jag, hoppas allt är bra med er. PUSS <3<3

Inga kommentarer: