07 mars 2008

fredag

Shit. Skoldagen igår alltså.... ;) Först kemi, en lektion som till största delen gick ut på att undervisa Monika hur det egentligen ska vara, eftersom hon gjorde sitt allra bästa för att verkligen illustrera klyschan att Även den bästa kan göra fel. Inte en siffra rätt, skulle man kunna sammanfatta det som. Dessutom trodde hon att jag var Paula...

Efter det tyskaprov, jättekort och skitlätt så med 40 minuter kvar av lektionen fick vi gå. Pannkakor blev det, som jag anade, mumsish! Sen bar det av till Västertorp, och väl framme vid huset hade jag en 15-minuters ångeststund då min kära gammelfarmor varken öppnade dörren eller svarade i telefon och jag började se zombiefarmorar framför mig. Men det löste sig sen... Jag städade, tvättade och fikade lite med henne, sen åkte jag hem igen för att hämta bandytrunken, åka till Torsvik och klippa mig och sen åka med Cicci till bandyträningen. Båda vi spelade fett bra såklart, jag stannade med killarna också och var allmänt poppis som vanligt. Sen hem, käka middag, städa lite och fixa och typ... Ja, det var min dag :)

Nu på morgonen har jag varit fett duktig och ringt massa människro men hinner inte skriva mer. puss

Inga kommentarer: