04 mars 2008

Måndag & Tisdag

TJO.

Igår mötte jag två människor jag tycker mycket om på morgonen, det gjorde min dag :) Under eftermiddagen satt jag i sprallenhallen 1 ½ timme och pluggade svenska, historia och kemi innan bandyträningen (stolt!). Gjorde inget annat värt den dagen.

I morse var det soligt och fint, "Yes, äntligen vår!" var en tanke jag inte var ensam... Tills jag slängde en blick på termometern. Tre minusgrader.

Jag hade sovmorgon, välbehövt i min mening. (Efter en skoldag?) Jag cyklade till skolan och där lekte vi engelskalektion och fick tillbaka våra uppsatser, vilket som alltid innebar totalt nervkaos. Vi har fått i uppgift att läsa en engelsk roman under våren, så om någon har förslag på bok är det välkommet :) Efter det var det lunch, bestående av vad som var läskigt likt köttgryta bortsett från att det var vegetariskt, och sen historia. En av de mer hektiska lektionerna jag varit med om, tveklöst! Mycket anteckna. Sen bar det av mot frescati såklart :D Jag och några andra tjejer körde Tjigång (egenstavat om ni undrade ^^) ute på gräsmattan mitt framför alla universitetets invånare, samt Burken. Till slut gav vi upp pga kylan och gick in och spöade resten i fotboll. Host.

Efter en snabb dusch hemma följde flöjt, middag, Andra avenyn, självporträtt (bildläxa), misslyckat försök till mattepluggande, godisätande. Sitta vid dator.

ADAM SKA VARA MED I LIDINGÖ ROCK! Lycka när jag fick veta det på engelskan :D Så lätt att jag taggar skärsätragården på fredag. Förmodligen en del andra från klassen också... Känns som att mitt hus kommer bli rätt fullt sen under natten ^^

Pussel ♥

Inga kommentarer: