22 mars 2010

3 x Håkanrelaterat

Här kommer ett litet inlägg om Håkan Hellström. För det första är han värsta tankeläsaren! Två gånger bara i kväll har han matchat mitt smsande otroligt väl: först skrev jag till pajen "Men du är duktigpaj ♥ den bästa jag vet.", och just då sjöng Håkan du är den sortens flicka jag gillar. Sedan när T9 ville att somnar skulle bli sommar, sjöng han kom sommarnätter och stjärnor, kom. Precis i den stunden, så galet snyggt! ♥

En till sak som har med Håkan att göra är en artist han nämner i Går vidare: Björn Olsson. Björn gör småtrevlig instrumental musik och verkar ha flera kopplingar till Håkan, med ett spår som heter Vaggvisa för flyktbenägna och ett annat spår som verkligen är den melodin. (Vem av dem som står för originalen vet jag dock inte.) Lyssna på hans bästa album! :]





Lånade bilden från Björns hemsida. :3

1 kommentar:

Omnom nof sa...

Hihi, kände igen "Göteborg" jättemycket! ^^