15 mars 2010

Extrajobb på Kungsholmen!

Om det är någon här i Stockholm som behöver ett extrajobb, så kan jag tipsa om telemarketing-företaget Makalös på Kungsholmen där jag jobbar! Jag säljer för det mesta DN till gamla kunder, men även en hel del veckotidningar och månadsmagasin (som Allers-tidningar, ELLE och Café). Man jobbar med både timlön och provision, vilket motiverar en att kämpa samtidigt som man aldrig går hem utan några pengar alls. Man jobbar två pass i veckan, tio timmar totalt, så det blir en hel del i månaden! De som jobbar där är grymt härliga, de flesta mellan 17 och 22 år, och det är alltid bra stämning på jobbet. Och jag vill ha dit just dig!

Att söka jobb är busenkelt, man går på ett infomöte (tisdagar kl. 16) och bokar en provjobbning, sedan blir man direkt anställd eller inte. Med tanke på att jag fick jobbet i höstas kan det inte krävas alltför mycket... I början måste man inte sälja, det handlar bara om att visa sig engagerad och villig att förbättra sig. Nu hoppas jag på lite sällskap på bussresorna till och från Kungsholmen i framtiden! :D Hör av er för mer information. Pussel!

4 kommentarer:

cc sa...

haha, jag sitter just och letar jobb. men har något slags hat mot telefonförsäljare ;)

Johannas ordsamling sa...

haha verkligen tur måste jag säga.. ;)

själv blir det lite varm potatis - och purjolöksoppa innan jag drar iväg mot en natt på jobbet. med en djup suck! haha!

Nlz sa...

*mutter*

Pusslaren sa...

mjuff, porrig... ;__; <'3 men det ska väl inte avskräcka andra från att försöka? :'3