07 mars 2010

Hemma igen.

Tjah! I går var det fezt i Djursholm, det var fint. Lite annorlunda att inte festa med lidingömänniskor såklart (shit vad snobbig jag måste låta :o), men kul med variation! Vi drog oss hem rätt tidigt, jag var väl i säng vid tre, och gick upp halv tio för att jobba.

Efter jobbet har jag tränat på mitt argumenterande tal inför imorgon. Det handlar om att Spotify borde satsa på att rikta sin reklam till lyssnarna! Hoppas det går bra. :] Och så har jag ätit middag med familjen + Levart, dumpat honom hos Cicci (som fick ta över barnvaktandet ;p) och sedan tillbringat kvällen med underbara Lisa som jag har hemskt underskott av. Fin unge! ♥

Jag har en massa foton från fjällen, eller jaa, fem-sex hundra ungefär, men jag orkar verkligen inte redigera och fixa nu. Ni får en bild på födelsedagskortet som jag ritade till min fina kusin Johanna som fyllde 18 medan vi var i fjällen i stället! (Grattisgrattis i efterskott ^-^ ♥)




(Späckhuggaren har endast där att göra för att hon hade önskat sig valsafari men inte fick någon. Ehe-PZL-leka-plåster-på-såren-yees :D)
Bilden är i A3 och gjord med såna där tuschpennor hundra-stycken-som-står-i-en-ask ni vet, och så mina Pigmentliner. (0,05 mm-pennan är kärlek ♥)

Nu ska jag tåvja. Godnatt! ^^

Inga kommentarer: