02 mars 2010

Fjälluppdatering

Omnomnom! Min frånvaro beror som ni kanske förstått på att jag är i fjällstugan. Vi müser och har det bra - i går åkte jag snowboard med Råsacc (vilket känns både här och där i kroppen) och firade kusinen som blev gamling, och i dag har vi åkt längdskidor. Med schtekande sol i ögonen, vinden i ryggen och blåbärssoppa i magen kan det kännas rätt okej :3 Längdskidor har f.ö. även Ölen åkt, en stor grattiskram till honom som överlevde 45 km vasaspår. (Spår! ^^)

Annars så fotar jag mycket, gosar med kaninen och kollar på TV med familjen... Fikar, spelar spel med kusinerna, pluggar en del och typ tjillar. :] Bilder utlovas när jag kommer hem igen! Ninen puffar till er :3

3 kommentarer:

levart sa...

Nöjd:D

Levar sa...

Jag är inte nöjd längre... Har läst detta inlägg minst 20ggr...

Pusslaren sa...

GET A LIFE XD