31 mars 2010


Nyårspartay/första januari


Den här lilla flickan får ett eget inlägg eftersom hon gjorde min dag idag, och jag hennes. :] Hon är det färggladaste jag har, den som peppar mig på roliga saker och ser till att de blir av. Hon åker konståkningsskridskor (när hon måste) och har världens vackraste (och mest feminina :o) läppar och ögon, men är i övrigt så otjejig man kan bli. Hon är den enda jag vet som uttryckligen har sagt att hon har för många vänner och inte vill lära känna fler människor. Hon vara riktigt otrevlig mot mig utan att hon märker det, men hon är den som känner mig allra bäst och som jag har genomlevt mest knasigheter med genom åren. Segling med Biscaya, ett skumt konfirmationsläger, promenader med Ivos kladdkaka, projektvecka i högstadiet, seglingshajker, outhärdliga juniorscouter, oändligt många flummiga scoutmöten samt ett stort antal spårat bra fester.


Du är 'mano':t i min depression,

som jag sa idag, och menade. :3

Förresten är hon sjukligt snygg. Kolla bara:




Puss på Råsa Cc från din Pussel*! ♥ ^.~




*a.k.a. Strypsex.

2 kommentarer:

Levart sa...

När ska du göra en sån om mig? :P


(jag skojjar, jag vet att malin fattar men alla andra kanske inte känner mig å så så därför skriver jag detta)(oj vad långt det blev:P)

Pusslaren sa...

hahahaha, söt sak. det kommer levart, det kommer. <3 :p