13 mars 2010

Müsmiddag + chillfezt

Fredagskvällen var riktigt bra. Den inleddes med müskväll hos Lisa med middag, kladdkaka, te & Pictionairy. Mycket trevligt att få umgås lite med dessa små barn, som jag faktiskt har känt längre än någon annan vän. :3 ♥



Sedan åkte jag och Cicci till Ölen där det var lite folk och chillfeztade. Jag lekte discolampa, lyfte ut Teo genom fönstret ner på snön, dansade, fotade, tittade på stjärnorna, försökte tända en cigg i fel ände, posade fult, bet folk på halsen och dansade lite till. Detta på mindre än två timmar, sedan blev vi utkörda av Ölen och hemkörda av Wakter. Och sedan körde jag Larran. ;) (bara hans rygg dock) Här är lite bilder från kvällen:




Bilderna är oredigerade :) Hahaha, Levart är med på vartenda foto insåg jag just. Den lilla fotogeniska kamerakåta jäveln. Gissar att ingen har missat min feztfotarstil vid det här laget (med blixt + lång slutartid) ^^

TACK alla för en fin fredagkväll! ♥

2 kommentarer:

Levart sa...

Jag är ju med på alla foton för att alla vill ju fota mig för jag är så snygg

Teo sa...

Inte okej Malin.. slänga ut folk i snön.