05 mars 2010

Fjällfredag

Haaj! Haha det här inlägget kommer göra Levarts kväll, gullungen. xD

Haxxorbroshan har lyckats dra över mormor & morfars mobila bredband till vår dator, = stor vinst! Måste bara tala om att jag faktiskt har pluggat lite under lovet - skrivit ett argumenterande tal till svenskan och börjat på både svenskaartikeln och religionshemskrivningen. Dock inte pluggat någon fysik eller börjat på engelskarapporten... (Fattar ni hur jävla mycket skolarbete vi får över lovet?! GALET!)

I dag har solen skinit (säger man så? o.O) hela dagen. På eftermiddagen satt vi ute på altanen påklädda i tjocka byxor och jackor och schtekte ansiktena ^^ Nu har jag läst lite bloggar (hej abstinens!^^) och så... lyssnar på Håkan och nostalgiar mig. Orkar inte dra över kamerabilderna och ladda upp... Men jag vet, jag kan rita lite! Så får ni nolifers (läs: Levart) nånting att kolla på åtminstone ^^ för övrigt kommer jag hem i morgon kväll, då ska det feztas. Shit vad jag längtar efter fest. :0

1 kommentar:

Levart sa...

Nåååå nu när jag läste detta så trodde jag först att du var hemma... men det var du inte:( suck FEKKE imorn iaf! TAGGA!!!!