19 april 2010

Helgsammanfattning

Den senaste helgen var jag faktiskt ganska effektiv:

På fredagen müste jag hemma med Nwsn.
På lördagen gick vi upp tidigt och fixade med båten hela förmiddagen med mina föräldrar. Rev täckställning, rubbade ytor, skurade däck, pillade med motor, oljade trätrall - och letade spikar. :3 På eftermiddagen åkte vi min kusin som fyllde 7, och firade med presenter och tårta och king på gatan och jättegod middag. Sedan under kvällen smet jag iväg till gården för att höra & fota ett flertal grymma band i Lidingö Rock samt umgås med lite trevligt folk! Efteråt vandrade vi hem och tåvjade rätt tidigt, för på söndagen skulle jag upp och jobba (och det gick faktiskt ganska bra :D). Efter det lyckades jag pressa in lite fysikplugg också.

Det var min helg! Anmärkningsvärt vit ;) Det har även varit Ciccis nittonde födelsedag, så grattisgrattis! ^-^


Har galet många bilder på Jocke, Jossan och pappa som lirar basket... jag vet att du ville ha dom Jossan, så du får ragga på mig på msn eller nåt :p Bloggers kvalitet är skräp.



Har också hyfsat många Lidingö Rock-bilder... lägger nog upp dom på facebook senare, när jag har redigerat fler :) Gillade den här på kärleksparet så starkt; Jo petar i näsan medan Erik morrar. Det är så det ska va. ♥

Inga kommentarer: