05 april 2010

Update from Cicci YO

TJAH! ^-^ jag, larran å råsa sitter hemma hos cicci å dräggar. lyssnar på musik, snackar skit, fejsrejpar varandra och typ... är ovärda. hela den här uppdateringen fyller mest funktionen att underhålla levart när han kommer hem sen eftersom min blogg är hans liv.

nu tvingade cicci mig att skriva

Cicci är bäst!

för att över huvud taget få publicera inlägget från hennes dator. hej korruption. :D
nu diskuterar råsa och levart utsikten från ciccis säng, vilken förmodligen åsyftar ciccis heta ass.



Jag hittade en mkt smickrande bild i Ciccis arkiv, från alla hjärtans dag hemma hos mig i år. Nosen håller upp den otroligt vackra glidmedelspappersblomman och jag posar smexigt i bakgrunden. de e sååree-ska va.

(Cicci sjunger pipigt: Malin, kom hit och spill ^^)

Inga kommentarer: