23 april 2010

Kort



TILLÄGG: Dessa kort hade inte kunnat bli till om det inte vore för att världens bästa (miniminsta?) Cicci hade klippt korten och hjälpt till på alla möjliga sätt (inte minst genom att hålla mig sällskap och äta knäckebröd med ost och spela bra musik). STORT TACK FÖR HJÄLPEN!! ♥

Jag satt hela eftermiddagen och kvällen igår och gjorde inbjudningskort till min studentmottagning. Det var lite jobbigt att när jag väl hade gjort en seriös teckning på det första kortet kunde jag inte göra fulare till de andra, det vore ju orättvist... Så det blev mycket ritande ^^ (På bilden är bara de snyggaste korten. Jag gjorde typ 30 stycken.)

Korten skickas typ till släktingar och vänner till familjen. Om det är någon annan som vill komma så är den personen hemskt välkommen ändå, hem till mig den 11 juni kl. 18:00. Men jag orkar inte göra fler kort nu ;)

4 kommentarer:

cc sa...

jag fick ett råwsa :D:D:D:D pouss

Pusslaren sa...

ja det fick du :D men det var ju till middagen :p dom här är till mottagningen.

Minilillen sa...

Tack för omnämnandet av mitt arbete i detta! Vem var det som klippte ut korten och limmade in texten på en del?

Minilillen sa...

Så ska det se ut=D Det var så lite, kul att man kunde hjälpa till=D Blev grymt fina kort, du är sjukt duktig även när du inte orkar göra så noga blir det toppen;)