08 april 2010

UP!




Vi såg filmen UP hos Cicci igår. Den var galet fin, den bästa vi sett på väldigt länge faktiskt. Bäst var nog den tjocka hunden:

"My name is Dug. I have just met you, and I love you."
"I was hiding under your porch because I love you..."

Otroligt gulligt, vi pep oss igenom filmen över alla söta situationer. ^-^ Men det jag gillade bäst med den var ändå detaljjobbet - hur man får med små föremål eller händelser som hör verkligheten till, men oftast glöms eller prioriteras bort när man gör film. Jag kan inte riktigt förklara det, men se filmen så förstår ni vad jag menar. Detaljerna är där.

2 kommentarer:

Irmesorken! sa...

Helt otroligt fin film... Jag älskar den!! Edvin jämför mig med Doug hela tiden... ^^ Haha, "oh pleaase oh please oh pleaaaase be my prisoner?!" <3

Mikaela sa...

jag älskar up, trots att jag är 22 :D