26 april 2010

P&L päpp!

Vampire Weekend kommer på Peace and Love! Töntigt namn, jag vet, men det behöver man ju inte bry sig om. :D Övriga artister jag peppar inför:

Lily Allen, Kent, Mando Diao, Mika, The Kooks, Johnossi, Lasse Lindh, Markus Krunegård, Melissa Horn, Shout Out Louds, [ingenting], Elin Ruth Sigvardsson, Fibes! Oh Fibes!, Familjen (för att det blir fezt). :D



Klicka på bilden för att se hela artistlistan.

Drog ihop en liten spellista med 5 låtar av alla mer kända artister som jag inte har så bra koll på, om ni vill lyssna in er lite! :)

3 kommentarer:

Dramanos sa...

Pzl, dina haxxorskillz sviker! :'C

Pusslaren sa...

tack för att du sa det :D jag hade inte misslyckats med att haxxa, jag hade misslyckats med att KOMMA IHÅG att haxxa. XD

Nos med hxpfl sa...

Det är rätta takter det! ^ö^