03 april 2010

Påskafton :]

Oh hai! C: Jag och nofen har chillat hela dagen i dag... legat i sängen och läst ELLE, fotograferat i trädgården, ätit mumslunch med min familj och kollat på youtubevideos. På eftermiddagen skjutsade jag hem honom (han såg rätt livrädd ut med tanke på min bilkörning, haha ^^) och efter det har jag mest pillat med bilder.



Nofen som har fotat, skyll på mig för ful redigering. :C

Jag har nog glömt att nämna det, men jag är vakt åt en liten guldhamster nu under ett par dagar. Han heter Silver och ser ut som en stor mus utan svans, han är läskigt snabb och ganska söt. Här är några kassa bilder^^:





Jag har insett att om man vill ha ett husdjur för att kunna fotografera det, ska man definitivt inte köpa en hamster. Kanin funkar ganska bra, åtminstone om det är en lat en (som min), och hunden funkar sisådär när man får honom att sitta still. Fast bäst är nog en katt (efter vad jag har sett andra fota med framgång)... Eller fåglar. Mmm, vad undulater blir fina på bild. ^-^

Inga kommentarer: