21 september 2010

Jobb!

Igår sålde jag bra. Om någon undrar snittar jag en schysst dag på 180:-/h, helt okej enligt mig. (Så om någon behöver jobb, så... 0:)) Det najsigaste med mitt jobb:

- Man får umgås med en massa trevliga och väldigt blandade människor (tjejer och killar från världens alla hörn med totalt mixade politiska uppfattningar och intressen)
- Man får prata med en hel massa folk i telefon varje dag. Vissa sura, såklart, men många glada, några nyfikna, några väldigt sociala, några ensamma, några gamla och sjuka och fattiga, några kvicka, några halvdöva.
- Man får tillgång till många trevliga tidningar, som Pc För Alla, Fokus, DN och Foto.
- Man styr sin lön. Säljer man bra, tjänar man bra. I like it.


Nu ska jag snart trampa iväg till stället igen. Det är en ganska trevlig cykeltur faktiskt, fast just nu hällregnar det ute så vi får se hur mysigt det faktiskt blir.

Inga kommentarer: