19 september 2010

"Schnitzel, ja, ja - nolltio"

Oh hai. Is back! :D

Jag har blivit dränkt i spöregn och torkat,
förfrusit och tinat upp,
skrattat ihjäl mig och återuppstått igen.

Jag har även seglat om en Cinderella Vikingfärja (!), beskådat längdkastning med mögliga mariekex, ätit nutella med nescafé i, spelat Still alive på munspel, älskat regn, hatat regn, sjungit på Du skär och hoppat runt i vattnet med gummistövlar, ätit underbar korvstroganoff, sovit med 4 andra personer i en Avanti, ätit lüxig frukost och chillat under sprayhooden med Coldplay samt en tagit några müsiga bilder.






Kolla vad fina dom är.

Dagens mest sjungna fras, högst passande:

I don't remember
you looking any better
But then again, I don't remember you.


Jag sitter och har lite post-seglings-sjösjuka, som vanligt. Och som alltid efter att ha umgåtts med det här gänget går jag runt och känner mig spralligt lycklig och nästan lite småkär i det mesta, bara för att jag är så glad att jag har dom. Antar att det blir så annorlunda med dem jämfört med resten av mina vänner eftersom vi är så himla omaka. Ett gäng människor som aldrig skulle umgåtts om det inte vore för scouterna, och som ändå trivs så himla bra ihop.

Jag tycker jävligt mycket om er, bara så att ni vet.

Inga kommentarer: