05 november 2008

Dans & navigering

Idag är en historisk dag, säger man, och alla vet väl varför.

Det är lite intressant att bara vissa dagar är historiska... Jag trodde allt som har hänt är historia.

Dessutom är det lite kul att man kallar den historisk redan innan den är slut.

Vi har dansadansadansat med Olivia & Sarah, ätit kebap och frågat kocken vad de mystiska gula tärningarna till salladen var (han visste inte själv). Jag & Paj hade lusekofteklubb :D Sedan har vi gått igenom fysikprovet/sovit och hört Tim framföra "the best satire I [Robin] have ever heard" vilket var bra på alla sätt förutom att vi skulle debattera och inte ironisera. Men det tar vi inget extra för!

Efter matten trampades det hemåt, jag satt vid datorn och sedan lagade jag middag till familjen. Snart blir det navigering i lokalen ^^


Min älskling har ett hjärta av snö på bilrutan <'3

(oredigerad bild)

Inga kommentarer: