12 november 2008

Fota sig till London?


Jag är taggad! De säger att det enda man ångrar är sånt man aldrig gjorde. Nu satsar vi, jag har ju alltid velat se London.

Anledningen till att just jag borde få vinna den här fotoresan, är att jag verkligen skulle älska att få följa med en riktigt duktig fotograf och inspireras och utveckla mitt eget fotande. Dessutom har jag, trots mitt stora språkintresse, aldrig varit i Storbritannien (inte ens i ett engelskspråkigt land, faktiskt). Självklart skulle jag älska att få gå runt i staden som verkar så mysig men samtidigt så spännande, och få ta del av kulturen, arkitekturen och den vackra miljön. Chansen att få ta riktigt många och bra foton gör såklart att jag kan dela med mig av mina upplevelser till familjen och vännerna som inte har förmånen att få åka!
x

Mwihi :3 Håll tummarna för att jag vinner nu då! Pusselipussar <3

1 kommentar:

Regina sa...

Wow det här är några super bra bilder!