16 november 2008

Härlig lördag

Tjoho! Firstly, congrats till en näst intill uppdateringsfri helg.
Fick en jättemysig fredagkväll med världens bästa Totte som jag hämtade upp på centralen. Igår lyckades jag dra med honom på fotomässan!
x
x
Där fanns massa inspirerande bilder (och scrapbooking!)...

x
...Och såklart väldans mycket kamerautrustning.
x
Kom hem med massa nya ideer om motiv och tekniker. Framför allt har jag insett att jag borde fota mer i svartvitt, och självklart framkalla fler bilder! Små kvadratiska på vit bakgrund är så fint ♥ Vi tog en sväng förbi gymnasiemässan också, för att plocka gratisprylar och hälsa på diverse människor. Under eftermiddagen såg vi på film och sedan fick vi mysa hemma själva medan min familj var på middag :3
x

Tottelini, stearinljus, Melissa Horn & Thåström.

Sedan promenad med hunden, och jag testade min överlevnadsförmåga genom att bada nedanför Larsberg. Det var ganska kallt...

Hem till kaffe & o'boy och mjukisbyxor och brasa och mera film. Och sedan pussel :* ♥

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fett nice med pussel!! de äger fett! men de e ju du som e bäst på de har vi ju kommit fram till!!

<333

Pusslaren sa...

Fin fin, som en sol du är

Och just nu gör du mitt liv <3