02 november 2008

Efterlyses: Digitalkamera!

Här kommer ett inlägg som är precis lika intressant och givande som lapparna som sätts upp på lyktstolpar och anslagstavlor om bortsprungna katter och förlorade mobiltelefoner, men på något sätt skär det sig inte lika illa med all annan skit som sprids på Internet (i jämförelse med en papperslapp i ett idylliskt villaområde).

Okej, jag har varit slarvig som vanligt. Någonstans mellan Tänndalen och Stockholm försvann vår lilla digitalkamera, som är av modellen FujiFilm Finepix F10.
x
Den låg i ett svart tygfodral med ett Lotusmärke på, och jag hade den i Pixelväskan. Under resan kan vi ha tappat den på en rastplats vid en sjö (vars namn jag måste kolla upp), vid OKQ8 i Bollnäs eller på Tönnebro Värdshus.
x
Min förhoppning är förstås att någon vänlig själ har hittat kameran och vill lämna tillbaka den, det är liksom hela poängen med det här inlägget. Precis som killen som genom min blogg lyckades ge Kajsa sin kamera tillbaka, hoppas jag att någon har hittat min!
x
Om du har hittat min kamera vore jag enormt tacksam om du lämnade en kommentar med din mailadress eller ett telefonnummer. Självklart får du hittelön!
x
Folk säger att det positiva är att jag ska lära mig att hålla bättre koll på mina grejer... Men man börjar onekligen tappa hoppet.
x
Pussel :*

Inga kommentarer: