08 november 2008

Fredag

Tjoho! Kass uppdatering under hela helgen, men jag har haft mycket för mig.
x
Efter skolan i fredags köpte Klara, Paj och jag varsin chailatte och gick och satte oss på stadsbiblioteket. Där var varmt och mysigt, och efter vår ankomst heller inte sådär jobbigt tyst längre...^^ Det blev skvaller, sommarplaner och allt möjligt trevligt.
x
x

Okej, överredigerad bild på Klara. Men hon är så jävla snygg T_T

Jag träffade Cc på centralen och vi inhandlade en sjukt fin klänning till Tess, som under kvällen blev såhär snyggt inslagen:
x

Sedan tvingade jag familjen att se på The great debaters med familjen, bara för att den är så underbart bra. Cicci joinade och sedan missinassen kom Oscar förbi också (direkt från en Halloweenfest så han var jäätteläskig :'o).
x
Somnade inte förrän halv tre men vi hade trevligt iaf ^-^ Hoppas ni hade en kul fredagkväll! Pussel <3

Inga kommentarer: