15 februari 2010

Måndagsglädje

Den här helgen som just gått får lätt fem av fem toasters. Jag har fyllt mitt behov av:
- socialt umgänge
- alkohol
- incezt
- bortasovningar
- nikotin
- müs
- kladdkaka

Dessutom har jag fått utlopp för lite kreativitet igår natt. Bild kommer nog... Vilket osökt leder mig in på dagens första glädjekick:

Pixel har kommit!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D

Ska hämta ut henne på Expert i morgon. Mww... ♥

Över till dagens andra glädjekick! Den kom i eftermiddags när jag just tagit in posten...




Verzeih mir bitte mein schlechtes Deutsch, war ziemlich aufgeregt und so froh... Vielen, vielen Dank Krissi! ^-^ ♥

Förklaring: Jag har alltså fått en tröja med pussel på av Krissi i Innsbruck. Helt spontant bara, hon tyckte den passade mig; hade fått för sig att jag var lite kär i pussel sådär. Litegrann, kan man ju säga. :3 Hamnamwww. ♥

I kväll har jag gjort semlor med Gaylord Fockers, det var trevligt. Nu har jag försökt plugga fysik men misslyckats, ska nog gå och tåvja i stället. Puff!

2 kommentarer:

Mia sa...

Håller med, den här helgen fick verkligen 5 av 5 möjliga. Riktigt lyckad!! Den kommer jag att leva länge på ;)

miriam sa...

härligt!