22 februari 2010

Pictures for sad children

Sådär ja, nu har jag läst igenom alla bilderna för ledsna barn. Det var visst bara ~313 stycken, inte farligt alltså, men jag är läskigt påverkad. *Plats för tyst ansiktsuttrycksbild* :3 Här är några favoriter:




Kan bara tänka på Nosen och hans haikudikter... ^^ ♥

Åh, jag och mamma var rörande överens att det här är min pappa i ett nötskal:




Och här har vi mig i ett nötskal! Trött och sur i veckorna men päpp på helgen ;)




Här är bara två slumpade urklipp (båda sista rutan i varsin strip) som jag tyckte om. :3




Dessutom dreglar jag överdrivet mycket över t-shirtsen hos TopatoCo (både från pfsc och annat).






Vore så jävla värt att ha de trycken på t-shirt. De ligger på typ 18 dollar styck hos TopatoCo, vilket känns mycket värt och högst överkomligt... Pzl päpp! ^-^

2 kommentarer:

Nofen sa...

Bww, synd bara att det är så kallt ute att man inte kan visa dem utomhus. Än en gång gör sommaren sig saknad.

Pusslaren sa...

nom :*3