04 februari 2010

Fjärde februari.

Tjoho! I dag fyller Kärin 19 och blir mogen (=inte längre nymyndig). Grattisgrattis! ♥


Vi fortsätter på filmtemat, här kommer en till när jag är ute och går. I tisdags kväll om jag inte minns fel...

Stäng av spotify eller vad ni nu lyssnar på.
Släck den närmaste lampan om det går.
Höj volymen på datorn rejält.
Kolla gärna på filmen några gånger, ni borde upptäcka något nytt senare. :3





Mihi, det är så gulligt. Jag har fått Samson av min kusin för hundra år sedan, och då brukade hon lägga in foton på sina kompisar som album covers för att det såg fint ut. Det här är Gurra, tror jag. Jag har aldrig träffat honom. (För övrigt fick jag en skarp bild också, men den här var bättre.)


Jag dricker äppelkanelrussinte och äter pepparkakor medan snön vräker ner utanför fönstret.

Inga kommentarer: