25 februari 2010

Sjuktorsdag.

Sjukpzl. Skulle gått upp klockan åtta men hade för ont i halsen för att orka bry mig, sov över 9 då tåget gick och 10 då föreläsningen började... Gick upp halv tolv. *Snörvel* Fast en trevlig grej med att vara sjuk, förutom att man slipper slåss i Stockholms underbara lokaltrafik, är att man får väldigt spännande röst. Inte lika fin som när man är hes förstås (det är det bästa), men ändå! Slänger upp ett litet collage jag gjorde häromkvällen. Grejerna kommer typ från Ginatricot, Lindex, H&M, Dr Martens och Nelly, och den söta bokstavst-shirten (där det står "I'm your type" fast det inte syns) kommer från en sida som jag snart har letat upp ^^ Edit: ja, från Forever 21, men den finns inte kvar tyvärr. :<







Hoppas alla har en ännu mer angenäm torsdag än vad jag har :3 Och puff på sjuknof så han blir frisk snart. :)

2 kommentarer:

Sjuknof sa...

Måtte våra mikrober ge sig snart. Det är tråkigt att vara sjuk och i skolan.
1. När jag blir sjuk blir allt ljud förvrängt till oigenkännlighet.
2. Min uppmärksamhet är en liten tecknad gubbe som ligger kvar i sin säng med en termometer i munnen.
3. Ingen vill pussa en! D:

Pusslaren sa...

nom.