14 februari 2010

Varenda ♥'s dag

I dag är det Alla hjärtans dag, eller som jag tyckte att den i många fall borde döpas om till: Internationella Ångestdagen. Men jag har beslutat att motverka all romantikhets i år (när alla par är med sig själva och alla singlar sitter hemma och är emo) och i stället umgås med en massa underbara vänner tillsammans. Jag har valt att tolka dagen bokstavligen: Alla hjärtans dag. Inte bara de förälskades, de helas och de romantiskas, utan allas. :] ♥ Förresten, här är en bild jag tog på väg till Gud i fredags: ^^



Rätt förståeligt att hundägaren inte plockade upp när det blev sådär snyggt ;)


Funderade på att printa ut den i A3, rama in och ge till Nosen med texten typ "Jag älskar dig skitmycket!" ^^, ♥

2 kommentarer:

cc sa...

bläääääääääää du är not najs

Pusslaren sa...

hahaha, jag hoppas du bara åsyftar bilden :'3