09 februari 2010

Stress.

I går lekte vi med lera på activity day, det var trevligt! Och jag spräckte min äta-lunch-på-Jarlaplan-oskuld, något jag önskar att jag gjort mycket tidigare. Vi fick pannkakor med sylt och grädde, i stället för oljepotatisar... Fin omväxling.

I övrigt stressar jag sönder mig i skolarbete, det är därför jag är så tyst. Alla kompisar som känner sig dissade kan ju trösta sig med att jag dissar i princip alla andra också... -.-

Man märker när man är stressad konstant, det liksom sätter sig i magen. Vi är flera i klassen som är överens om det; man blir aldrig riktigt hungrig, äter bara ibland ändå för att klockan är mycket utan att det är någon riktig njutning i det. Allt man kan tänka på är hur jävla mycket man har att göra och hur jävla trött man är.

Inga kommentarer: