02 februari 2010

Reaktionsformler.

Har lagt till en ny grej på bloggen, som jag inte sett någon annan än Evelina använda sig av. Nu kan ni enkelt klicka i reaktioner på inläggen! Anonymt och enkelt, som "like" på facebook fast med fler variationer. Får se om det funkar och används! :)

(Det här lama inlägget är egentligen bara en testgrej jag gör för att kolla om knapparna verkligen fungerar.)

Update: Okej, det här sket sig totalt. Jag råkade byta ut "kommentarer" mot det ni ser nedan, och lyckas inte ändra tillbaka. Och knapparna syns absolut inte. Hilfe någon? ^^

2 kommentarer:

cc sa...

hahaha, kan leka html med dig nästa gång vi ses :D

Pusslaren sa...

jaa, fast det här har jag inte ändrat i koden utan med bloggers layoutverktyg. fuck that. för övrigt vet jag inte om du har skillz på den här mixen av css/html/w.e.? inte alls samma som blogg.se nämligen... D: