26 februari 2007

Frukost hos Jo, Gul & Blå-jeans & slaskpromenad

Grace Kelly's "Mika" skrev jag för några dagar sen att låten hette. Kom just på att det förmodligen ska vara tvärtom: Mika's "Grace Kelly". Jag tror det... Det känns så. =P

Happ, måndag. Imorse gick jag upp kvart över sju och skyndade mig att käka lite och duscha och hitta kläder, och sen gjorde jag frukost (Te, mackor & päron) till Johanna. Klockan åtta gick jag dit och ringde på. Fredrik såg en aning misstänksam ut när han öppnade :) Sen hade vi mysfrukost på Jos säng i typ en halvtimme, det var så sjukt mysigt!!:D<3 Sen, när hon hade duschat och jag, i rastlöshet kombinerat med städiver, hade röjt upp bland kläderna och prylarna på hennes golv, åkte vi till stan. Jag har köpt ett par skitfina mörka Gul&Blå-jeans och jag o Jo har köpt fina tröjor på GinaTricot. Hittade inga tjocktröjor:(, alla som har tips på affärer får gärna säga till:) Köpte en skiva till kusinen som hon ska få i födelsedagspresent, Sean Paul.

Jo åt buffélunch med mig o Pelle (=veckans rester=P), och sen tog vi en powernap innan vi gick på promenad med hunden en timme till Stockby o tillbaks. Pelle var hemma o slappade. Nu har Johanna gått hem, hon skulle sitta på Erik:D (babysitting) Funderar på att åka skidor ikväll, eller jogga. Har inte tränat på skitlänge.

Borde gå förbi Sandborghs också, och lämna pengar för hajken jag inte kunde komma på. Om dom är hemma, får ringa och kolla. Glad att det äntligen är lov :D

Hare underbart, massa sportlovskramar från mig :)<3

Inga kommentarer: