23 februari 2007

Pokèmon, K-holm & Rastlöshet/tystnad

Daamp! Gick sjukt dåligt på matteprovet! Kommer förmodligen bli sänkt =/ Har spelat på CCs Gameboy under halva slöjden (svarvade andra halvan) och en lång stund på lunchrasten. Pokèmon äger! Fick kycklingschnitzlar till lunch, det var gott:) Har haft busenkelt grammatikförhör på svenskan, typ ordklasser och satsdelar, och sen hade vi dans på gympan. Vi ägde killarna på salsa! (Vilket inte säger nånting om hur bra eller dåliga vi är) Hoppas jag får VG i dans i vår.

Annars har det inte hänt ett skit, folket planerar filmkväll ikväll men jag vet inte om jag pallar. Ska åka till Katrineholm imorn bitti, borde se till att sova lite. Ska ju orka shoppa i deras stora centrum (ca fyra gånger större än Lidingö Centrum)! :P Känner mig lite rastlös, har ingenting att plugga på och ingen att prata med. Utom Charlie då, men dialogerna med honom brukar oftast resultera att jag pratar utan att få några verbala svar. Samma sak gällande Colan, om inte mer. Charlie kan iallafall pipa och sucka till svar, alltid något.

Håller på och sätter ihop en "Lugna favoriter"-spelningslista i Pyttemjuks Juuklåda :D

Ska fortsätta pyssla lite här. Blir inte daglig blogg på ett tag, får uppdatera när jag kommer hem från Katrineholm resp. fjällstugan. Trevligt sportlov lyckligt folk / M <3

Inga kommentarer: