16 februari 2007

Nästan-datorhaveri, "Älska mer" och annat skitsnack

Asså, detta är inte lycka men i alla fall lättnad. Jag var helt säker (nästan) på att datorn hade havererat totalt och att jag skulle förlora allt jag sparat på den; texter, skämt, dikter, bilder, foton, collage, konversationer, videos, ALLT. Så nu är jag en ganska lycklig gris igen. Och evigt tacksam min tekniske pappa som fixade datorn. Lycka! Idag hade jag slöjd. Det är alltid lika tråkigt, fast lite bättre nu sen man slipper haggan till syslöjdslärare jag plågades av förr. Jag och CC gjorde klyftpotatis som förvandlades till pommes frittes på hemkunskapen. Mums!:) Nu har jag pillat en stund på playahead (fjortis!), med den nya fina funktionen Älska mer - skicka Älsklingar. Alltid bra med lite extra kärlek här på jorden... eller ja, på Internet. Alltid bättre än inget. Vad jag glömde lägga på pluslistan igår, tyvärr, är att jag läser Bridget Jones dagbok. Och den är så jävla bra! Snart kommer jag att skriva precis som hon, jättemycket förkortningar (varav jag kanske känner till 1/3). Har vart förbi Cicci med skolböcker, hon blev överväldigad. Tror jag. Dom spelade innebandy på idrotten idag, hade jättegärna vart med. =/ Skulle ju ha ägt i målet! Så blir det match nu på söndag dåe... Har ingen lust! Har verkligen ingen lust... Men det blir nog sista matchen, o sen turnering vid påsk. Vilket ioförsig ska bli rätt kul:)

Nä, nu ska jag pilla vidare på trevliga hemsidor som poeter.se och annat mysigt. Hare finfint, jag lär väl reinkarneras (stava?) tills imorn, senast. Sviker inte min blogg! ;) <3<3

Inga kommentarer: