13 februari 2007

Snäll?

Fuck it, är visst fortfarande sjuk. Gick hem vid lunch och sov i tre timmar :S Åh, nu kommer Faller. Helt seriöst, detta är vad folk kallar Musikorgasm. På riktigt. (I brist på bättre...) Aaww, För jag faller... faller... faller. ♥

Hare fint allihopa!! :)<3 Pussar


[det här inlägget var väldigt långt och handlade, som titeln antyder, om att vara snäll. Tack vare det stört fuckade blogspot (samt min ovana att göra hjärtan med hjälp av tag-tecken) har nu i princip hela innehållet raderats. Jag orkar definitivt inte skriva om det eftersom inlägget var så gammalt men det känns väldigt synd. Egentligen skulle jag bara in och lägga till ett ord, och så blev det såhär. När jag blir stor och stark och skillad ska jag ha en egen hemsida i stället för att hooka på ett stort hotell.]

Inga kommentarer: