22 februari 2007

"Mika", matte & jordgubbskräm

Ahh, lycka!! Har fått Grace Kelly's "Mika" som är så sjukt jävla bra!! Den jag mailade till Mix Megapol och frågade om;)

Idag har vi haft massa läxförhör, ätit risgrynsgröt och haft lång håltimme. Och slagit en jäkla massa tärningar på fysiken med Hasse =/ Det fortsätter snöga och jag är en lycklig gris:P Har städat hela kvällen, fett stolt, och sen pluggat. Skulle bli förhörd på matten av pappa, det gick toppen ända tills jag insåg att han inte kunde nånting, han visste inte ens vad Kvadreringsregeln var. Där nånstans började jag tappa hoppet... Fick undervisa honom istället, och helt förundrad sa han "...Men det var ju så du sa!" Hm...

Har ätit efterrätt, jordgubbskräm + överbliven semla. Mums!:D Har blivit bombarderat med frågor gällande matten av massa trevligt folk :)

Juste, har också haft feta nostalgistunden med CC's ipod och lyssnat på massa påminner-om-gamla-människor-och-känslor-låtar a´la "Chrissie", "Iris" och så vidare.

Nu tänkte jag strax gå och lägga mig, har sovit mindre än 7 timmar dom senaste nätterna. Det är inte bra. Sov gott! <3

Inga kommentarer: