15 februari 2007

Hjärtan i efterskott, KOM och H&M

Haha, lycka! :D

* HAR FÅTT “KOM”!!!!! :D
* Det gick bra på tyskaprovet
* Har kollat på skitmkt snygga kläder i H&M katalogen:D
* Är inte pank
* Fattar genetiken
* Ligger inte efter i matten
* Fattar nästan SO:n
* Ska servera på en fest på lördag
* Ska till Österrike med tyskan i vår!
* Har fått massa mer kritik på texterna på poeter.se


Haha idag är jag glad:D behöver ju inte nämna de mindre bra sakerna (som att det är januarimörkt, matteprov nästa vecka osv).
Lycka på riktigt, idag satte jag mig o skrev ner ALLT jag ville ha från H&Ms vårkatalog. Det landade på ynka 2800 kr. Jag kände att det eventuellt överskred mina planerade utlägg och började stryka sånt som kändes mindre viktigt och lyckades sänka kostnaden till 1564 kr. Jag är imponerad av mig själv! Vad jag ABSOLUT inte kan klara mig utan ur katalogen är typ en skitfin scarf, en jättesöt stickad topp och en skithet BH ;)

Idag har jag, som ovan nämnt, haft tyskaprov. Det ägde, jag kunde nästan allt :) Och så har vi ätit fisksoppa och tre kilo morötter till lunch och jag har ätit en giffel när jag kom hem, fast det vet inte dom andra. Tänkte låta det förbli en hemlighet (a) Och så har jag... hm, inte pluggat ett skit. MEN, jag har fått skivan "Kom" som jag beställde från Ginza! Nu är jag en lycklig människa på riktigt. <3>

Just det. Idag fick vi geléhjärtan på engelskan, i efterskott. Jag åt inga.

Inga kommentarer: