19 februari 2007

Genetik, pyttipanna och adverb

Idag hade vi biologiprovet. Till alla som tänkte det; fråga inte hur det gick. På bilden började jag om och designade en helt ny stol, mer barnanpassad den här gången. Får se hur långt det håller. Fick pyttipanna till lunch, vet inte vad man ska säga om den men riktigt som hemmagjord smakade den inte riktigt. Vissa skillnader kunde urskiljas gällande till exempel smak, konsistens och tilltalande :) Lyckades vistas i biblioteket säkert 20 minuter utan att Satu fick spel :P Och Morrissey har försökt lära klassen grundläggande grammatik typ substantiv, adjektiv och verb.

Näe, ärligt talat har jag nästan inte gjort ett skit idag. Det är pinsamt. Jag har i alla fall läst ut Bridget Jones dagbok 2 nu :D Den var jättebra! Har också lyckats (efter lite pillande och funderande och en hel del bortprioriterande) beställa kläder på hm.com för under 1000 kr! *stolt* Paketet kommer inte förrän v 18, i början av maj, eftersom allt inte fanns på lager. O-lycka!! :(

Har matteprov på fredag"/ Lyssnar på Homeward bound av Simon & Garfunkel:D<3 Har också kommit på att Backstreet boys är jäkligt bra! Och att Pia Örjansdotter är min stora idol. Hon är så jäkla cool! Nu ska jag... fan, vad ska jag göra? Snacka om rastlöshet; har inga böcker hemma så kan inte plugga även om jag borde. Har ingen bra bok att läsa, bara tråkiga. Har inga roliga tidningar att bläddra i. Orkar inte rita eller göra klart min hemdesignade stol (bilduppgift). Orkar fan ingenting... Det här är inte bra. Yyyyl! Kanske ska läsa lite texter på poeter.se? I brist på bättre underhållning. Oj shit, klockan är 20 i 9. Fan, får inte ett piss gjort. Kan inte koppla av, alla ger intryck av att man borde ha bättre för sig än ta det lugnt. Fuck it! "When you love somebody, always on my mind, Noone need you more than I" Chicago's You're the inspiration - igen. Alltid. FAAAN! (Fan, fan, faan, det skulle vart du... /Thåström)

Hm. Skiiiiitsnack:D Men helt seriöst, jag får kli i fingrarna, typ nyponfrön, typ "borde ta hand om kaninen men orkar inte" Fan! Äh, går och tar ut honom en stund. Han kan behöva lite uppmärksamhet. (Jag med!! Skulle bli enormt glad om nån kom ihåg det; Det behöver jag med!!) Förresten - för att öka folks möjligheter att tillfredsställa mitt behov av uppmärksamhet - jag har fått ett SIM-kort nu! (Så alla horder av folk som har fått panik och slitit sitt hår i förtvivlan över att inte kunna ringa mig kan lugna ner sig nu) Eller snarare: Alla som känner för att göra nån glad; Jag finns här. Alltid. Bara ring, för fan. Är så jävla ensam!

Haha fan vilket dösnack. Borde gå och göra nåt vettigt. Typ vara med ninen.

Puss & Kram, Skumbanan. Imorn blire två knäckebröd mot varandra med smör emellan - nyttighetsvariant av semla. Hare fint! <3

Inga kommentarer: