21 februari 2007

Plugg, paint, fotboll och Tappa sugen

Idag har jag pluggat som fan, vart på scouterna ett tag för att lära mig att splitsa, spela lite musik för folket och vara allmänt social. Under håltimmen i fysik (?) var vi i musiksalen och sjöng karaoke och spelade. Vi ägde! Orkar egentligen inte blogga just nu, är för trött och stressad och dessutom skitlack för att Internet inte fungerar (vilket jag ioförsig just insåg att det faktiskt gör). Folket ser på fotboll på TV. “Jag tror Inter är ute efter det här 2-0-målet, för det skulle ge dom helt andra förutsättningar”, och jag är typ självmordsbenägen. Har svenska-, tyska-, engelska- och SO-läxa och matteprov under torsdag eller fredag. Igår satt jag och ritade med paint, det var faktiskt roligt :) Kom fram till vissa "regler" som jag skulle följa, typ Bara svart, alltid samma pensel och aldrig sudda. Det blev jättefint ;) Ska väl ladda upp bilderna på bilddagboken när jag pallar. Vilket kan ta ett tag eftersom den hemsidan är så jäkla dåligt gjord...

Som ni kanske märker är jag inte på humör. Har damp på vårt jävla Internet som är så fucking helvetes jävla segt! Nu ska jag gå upp och dö en stund. Hare fint, syns i Helvetet. Och, ni som inte kommer dit, hälsa änglarna. På tal om det, idag har jag kallats ängel av två personer. Tyder det på att jag är en? Ska fundera på det. M

Inga kommentarer: