18 januari 2010

Dagens outfit! ^^



Ahahahahahha jag ska fan bli modebloggare på riktigt. Ser ni inte hur underbart bekväm jag är framför kameran?! xD Jag har på mig Nudies-jeans som var übertajta när jag köpte dom men nu gled ner när jag tog ut skärpet från H&M och satte det på Bik Bok-tröjan som är grå (och inget annat). + Randiga strumpor och budget(skrev med j först xD)sjal från plattan (julmarknadsstånden ni vet). Armbanden är från 2008 resp. 2009 och jag har inte fått dom gratis från Cocoo.se för att göra reklam. :D

2 kommentarer:

cc sa...

jäklar, du hade satsat på en rejäl uppdatering. kör fler dagens outfits, sånt är spännande. eeeeeeeeeh. nejmen du är jätte söt! FAKTISKT! även om det lät väldigt ironiskt

Pusslaren sa...

du är bäst på att säga saker så att man verkligen inte tror att du menar det. <3