14 januari 2010

Torsdag

I dag har jag bockat av saker på min mentala att-göra-lista. Jag har lämnat biblioteksböcker, bytt in SL-kortet och hämtat en 1 TB stor bärbar hårddisk på Teknikmagasinet (som Lacie bjuder på eftersom de strulade bort min 500 GB. Najs byte.) (Åh förresten hatar jag att jag är så arbetsskadad att jag skriver "bjuder" i stället för "gav mig gratis" för att man inte får säga så vid försäljning. *facepalm*)

Hursom, det är en bra dag. Kladdkakemuffins på fysiken och Achtung die Kurve/slösurfande på samhällskunskapen. Ledig eftermiddag för första gången på hela veckan, och chailatte för första gången på evigheter. Espresso House i Odenplans tunnelbana har nämligen slagit igen, kan ni tänka er något hemskare? Jag höll på att dö när jag såg det i tisdags. Lyckligtvis finns det en del andra i stan. :3

Inga kommentarer: