29 januari 2010

Frei Tag!

Goddag. Hmm, är det fredag i dag? Check, det är det! ^^,

Och jag har... varit i skolan. Åkt till Nacka, hämtat min vinst hos Tefrossa (ska visa & provsmaka sen :3) och sedan väntat på bussen i 50 underbara minuter. (Ganska svinkallt om ni undrar.) Innan jag kom hem hade jag hunnit förlora både känseln, tidsuppfattningen och förståndet. En varm dusch och ningos (bästa ordet!) rådde bot på åkomman. :D

För att ytterligare öka på självömkandet gjorde jag en stor kopp o'boy och spårade loss med glass, chokladsås och kolasås i diverse kombinationer. Mkt gott yes. Dagens asgarv har orskats av facebook-gruppen "Det blev ingen cd":s bilder. En del notiser får ju LT:s redaktion att verka som ett journalistiskt underverk.

...Det var väl typ det för nu, I guess. I kväll blir det fekke! ;D ♥

1 kommentar:

Tea Lady sa...

Hej på dig!
Nämen, fick du vänta så länge på bussen, din stackare...

Jag tänkte bara höra ifall det är OK att jag publicerar din te-historia på min blogg? Jag tycker den vara mycket läsvärd! Får jag länka till din blogg också?

Lena