23 maj 2010

mjuff

Tjah! Vet att jag har varit fantastiskt dålig på att uppdatera bloggen, vilket framför allt beror på att jag hade massor med projektarbete att göra, låg sjuk i två veckor och den senaste veckan har fixat stört mycket inför studentfesten. Därför har jag inte fotat så mycket (och det är ju ändå trevligast med en blogg med bilder) och det är verkligen synd. Att fånga tillfällen på bild är för mig som att skriva ner dem i minnet. Finns det inte bildbevis har det inte riktigt hänt.

Men det är min förhoppning och intention att fota betydligt mer nu den kommande tiden! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

mjääh på dig malin :3 du lär ju ha foton från skivan^^

Wakter sa...

förlåt malin det var ju jag som skrev det där jue

Nof! sa...

Miih, hei pzlsås! ^-^

Levart sa...

Gilllllllaz phaila inte nu bara... kötta upp bildor från ze skiva!