23 maj 2010

Das grosse Åzmkalas :D




Igår var alltså äntligen den efterlängtade studentmiddagen på min altan. Om halloweenfesten i höstas kommit att refereras till som Feweezorn, så kommer den här tillställningen att benämnas som Das Grosse Åzmkalas. Följande anledningar till att det var åzm:

- Det var jättefint väder hela kvällen
- Det var fullt med åzmfina människor från alla möjliga håll - gamla kompisar, VRGare, inceztare, kusin och scouter
- Jag fick åzmfina blommor
- Middagen var kalasgod
- Vinet var kalasgott
- Mina föräldrar lekte korsord med oss i talet till mig
- Cicci höll ett überfint tal
- Vi sjöng fina sånger i massor (inte bara lambo)
- Inte ett enda glas gick sönder
- Levart hade riggat en massa julbelüsning som var jättefin
- Teo och Tobbe DJ:ade efter middagen och gjorde det stört bra
- Folk feztade järnet och hade mücket roligt hela kvällen
- Levart dansade tryckare med min pappa
- Ingen blev för full
- Vi fick åzmfina märken på badrumsgolvet efter någons svarta gummisulor
- Inga grannar klagade förrän vid halv tre, och den mannen tystnade lite när han möttes av far, mor och labrador som shakade loss på dansgolvet

Och säkert en massa annat också. (Bidra gärna med fler punkter!)

Alltså. Allt var bara... åzm! ^-^ Fler bilder kommer nog i morgon, men nu är jag jättetrött. Natti barn ♥

3 kommentarer:

Levart sa...

Var inte mitt och Oscars tal bra :'(?

Pusslaren sa...

Jo då, de var också jättefina. :p men jag var rädd att om jag började nämna ALLA som sagt nåt fint skulle jag glömma någon, så jag valde att bara skriva Cicci eftersom hennes var ännu mer genomtänkt och förberett :3

Nosen sa...

Inte visste jag inte att pzlföräldrar var såna feztare inombords. ÅZM är akronymen! xD