25 maj 2010

Tomt.

Mina föräldrar är borta på fest i kväll. Det är väldigt ovanligt att det går en hel vardagkväll utan att någon av dem är hemma.

Ingen som säger åt en att diska. Ingen som tittar på nyheterna.
Ingen som går ut med Charlie. Ingen som frågar hur man har haft det i skolan.
Ingen som klagar över ont i huvudet. Ingen som tjatar om att man ska gå och lägga sig.

Det är bara fruktansvärt tyst (bortsett från sprängljuden och pistolskotten från vardagsrummet därnere där brorsan går lös på PS3:t som vanligt). Och mörkt, för ingen av oss orkar tända lampor.

Och jag hatar att känna mig så ensam. På riktigt, jag vill inte gå och lägga mig,
för jag orkar verkligen inte vara mer med mig själv!

Det blir spotify och facebook som räddar mig den här natten.

- INTE OKEJ ATT DE ENDA PREMIUMKONTONA JAG HAR TILLGÅNG TILL ÄR UPPTAGNA! DÖÖÖ T__T

2 kommentarer:

wakterzor sa...

Häi Malin^^
hur var din skoldag idag? är du inte projektledig längre?

jag går antagligen och lägger mig innan du hunnit svara (tycker att du oxå ska sova) så jag läser ditt svar imorgon :3

Pusslaren sa...

alltså jag är inte projektledig, men vi gör inget värt på lektionerna (utom två redovisningar imorgon) så jag är ledig av andra anledningar. typ våra lärare är så lata så dom skriver in "eget arbete" på lektionerna trots att vi studentar om mer än två veckor. -.- och jag SKA SOVA >____< ^^