05 maj 2010

X'D

Alltså, jag bara måste dela med mig av dagens absolut klockrenaste fynd. Det fick mig och pajen att nästan gråta av skratt.



För det första att det är Kalla Fakta som gör det här reportaget. Hela känslan blir lite "Dokument inifrån - kloakernas hemlighet" eller något annat skräckinjagande... Jag menar, det kunde ju ha varit ett inslag med typ "Dagens i-landsproblem" också.

För det andra att de inte verkade få tag i den riktiga rörmokaren Kevin, som förmodligen skämdes så för sin mesighet, och i stället tog en bild på en fjortonårig stackars praktikant på TV4. (För övrigt med stor sannolikhet Erik den Blondes okända tvilling...)

För det tredje att kloakråttan enligt utsago jagade rörmokarna "som ett byte".

För det fjärde att de därför tvingades fly till fikarummet.

Där någonstans började jag och Pajen få ont i magen, dock av skratt snarare än på grund av bristande journalistik. ^^,

5 kommentarer:

Nof laga fixa ordna sa...

Hm... källkoden visar att någon försöker göra http://4.bp.blogspot.com/_ZVe2LznW_Zg/S-HaOT3v8jI/AAAAAAAAFXo/DF7VsqbuCEM/s400/AHHAHAHHA+AHAHAHAH.png till en länk hit: http://www.tv4.se/1.860559/2009/02/19/rormokare_jagades_av_kloakratta men Blogspot lessen. :C

Pusslaren sa...

För mig funkar det som det ska. :c

Levart sa...

Good shit ju<3!! dejt snart?
när slutar du imorgon?

Levart sa...

Good shit ju<3!! dejt snart?
när slutar du imorgon?

paj sa...

so damn clock dear!