06 december 2007

Blogg från skolan :)

Woho :)
På något magiskt sätt lyckas jag vara glad trots att Lidingö stadsbibliotek kämpat hårt för att motverka det genom att inte öppna förrän klockan tio. Så när jag åkt dit och insett den bistra sanningen åkte jag till skolan och nu har jag suttit här ett tag och löst lite sudoku, chillat i allmänhet i väntan på Nina och Klara :)

Jag har en enorm fördel när det gäller att kritisera fenomen och generella beteenden eftersom ingen kan påpeka att jag inte borde klaga på saker jag själv gör, eftersom jag ju gör det! Jag menar såhär: jag måste inte försvara att jag själv är så jävla bra, för det tycker jag ju inte. Det är jätteskönt! Mycket bra grund till ett konstant kritiserande eftersom jag slår mot alla, även mig själv. :)

Efter övernattningen i scoutlokalen i fredags lånade jag två skivor med The Mo av Vincent. Och de är så stört bra! Jag dör på dem, knarkar sönder dem så att mina föräldrar verkar i det närmaste bekymrade för sin dotters hälsa (...vilket ju kan vara befogat). Bäst melodier och kul texter, lite påminnande om Bowling for soup i stuket. Me like.

Puss :D

Inga kommentarer: